You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Просування сайтів у пошукових системах (SEO)

  1. Навіщо вам SEO?
  2. Етапність SEO
  3. Склад послуги SEO
  4. Що не входить в ціну послуги SEO
  5. Які статті варто розміщувати для SEO
  6. Ціна нашої роботи по SEO
  7. Деякі клієнти по SEO
  8. Статті якої якості ми пишемо та розміщаємо для SEO

Навіщо вам SEO?

Найнижча ціна залучення клієнтів порівняно з іншими каналами — результат роботи по SEO в довгій перспективі. Якщо вам потрібна значна частина ринку — тільки SEO зможе забезпечити таку велику кількість клієнтів з пошукових систем за ціною, що ввесь час зменшується. Оптимізований та просуненутий в першу трійку Google по важливим запитам сайт — забезпечує реальну конкурентну перевагу.

Етапність SEO

Перші 2 місяці: аналізуємо, чи всі можливості по оптимізації сайту під просування у пошукових системах та швидке завантаження реалізовані. Створюємо перелік оптимізаційних правок (надалі — «ПОП») — детальне техзавдання для програмістів, що саме і як саме по кожному фрагменту коду сайту треба покращити.

Перший місяць — головна сторінка та шаблони Категорій товарів.

Другий місяць — Картки товарів та інші сторінки, які варто оптимізувати.

Це важливо, бо добре оптимізований сайт одразу підіймається у видачі пошукових результатів, залучає більше безплатного цільового пошукового трафіку і оптимізований сайт можна надалі просунути зовнішніми посиланнями швидше та за менший кошт.

Після готовності «ПОП» — перевіряємо внесення правок програмістами, при потребі надаємо додаткові правки та працюємо над збільшенням числа посилань високої якості.

Ми можемо розтягнути створення переліку оптимізаційних правок на кілька дрібних шматків по місяцях, щоб одразу працювати й над збільшенням кількості посилань сайту.

Після внесення оптимізаційних правок (3 та наступні місяці роботи) — розміщуємо SEO-тексти та статті на сайті, а також — працюємо над розміщенням зовнішніх посилань декількох типів (статті, посилання, об’яви на дошках, пости на форумах і інші типи).

Склад послуги SEO

  1. Аналізуємо стан оптимізації сайту під пошукові системи, знаходимо, що варто покращити.
  2. Аналізуємо стан оптимізації швидкості завантаження сайту, знаходимо, як можна пришвидшити завантаження сайту, адже швидкість завантаження покращує не тільки на досвід користувача та його задоволеність, але й суттєво впливає на позиції у пошукових системах, а отже — і на кількість залученого безплатного трафіку.
  3. Підбираємо широкий перелік важливих запитів (ключових слів) для розкрутки, вимірюємо кожен місяць позиції у пошукових системах по цих запитах.
  4. На кожен блок, який можна покращити, складаємо детальний опис в «ПОП».
  5. Аналізуємо посилання на сайт конкурентів і розробляємо стратегію здобуття корисних посилань, базовану на успішному досвіду конкурентів (дивіться, будь ласка, короткий опис результатів для інтернет-магазину Can® нижче). Щомісяця працюємо над тим, щоб отримати такі посилання.
  6. Готуємо копірайтеру детальні техзавдання на тексти — як для сайту: SEO-тексти, тексти Категорій, статті, тлумачення термінів і таке інше; так і для зовнішнього розміщення: рерайти статей.
  7. Готуємо до публікації статті та інші тексти як для розміщення на сайті, так і для зовнішнього розміщення (типографуємо, розмічаємо заголовки, підзаголовки, списки, врізки, підбираємо та оптимізуємо для швидкого завантаження зображення, прописуємо посилання і таке інше).
  8. Підбираємо сайти з максимальними показниками трасту для розміщення статей та посилань, організуємо розміщення там, відстежуємо коректність розміщення.
  9. Публікуємо кожен місяць 4–6 статей на сайті та 8–10 статей на сайтах новин, або профільних порталах.
  10. Раз на 4–6 місяців — змінюємо повністю текст, щоб просувати нові категорії товару, маркетингові активності, або просто доповнювати позиціювання компанії. До звіту виводимо спеціальний код із тексту оголошень, яким їх можна нагуглити.
  11. Публікуємо на дошках оголошень близько 100 оголошень щомісяця. Складаємо грамотний та читабельний текст для розміщення, щоб міняти шматки подекуди на змінні фрагменти — кожен опублікований текст має бути унікальним. Унікальні тексти оголошень краще працюють, ніж один текст на всіх дошках оголошень.
  12. Розміщуємо пости з посиланнями на форумах (15–20 штук щомісяця). Це корисно і для досягнення розмаїття типів посилань, і для залучення цільової аудиторії. Пишемо не «спамні» мініпости, за які їх ненавидять адміни — намагаємося писати корисні міністатті, щоб адміни не видаляли та не вважали нас спамерами, бо ми несемо користь людям.
  13. Розміщуємо інші типи посилань: у сервісах запитань-відповідей, у профілях на форумах та різноманітних сервісах — 10–15 штук щомісяця.
  14. Якщо є форуми по вашій темі — саме на них першими розміщуємо оголошення та домовляємося про публікацію статей.
  15. Аналізуємо всі розміщені статті за допомогою декількох сервісів перевірки трасту сайтів, щоб з кількох джерел отримати дані, якої якості посилання ми отримали. Ми завжди це робимо при відборі кандидатів для розміщення статей, відсіваючи погані, але у звіт збираємо такі дані лише про розміщені статті.
  16. Перевіряємо, щоб пошукові системи проіндексували наші статті і веб-майстри їх не видалили, виконуємо додаткові дії для індексації розміщених статей в пошукових системах.
  17. Збираємо раз на місяць всю виконану роботу в короткий та детальний звіт, там же аналізуємо трафік з пошукових систем. У звіті: що зробили, які саме посилання і де розмістили, які позиції за ключовими словами на кінець місяця маємо, звідки скільки трафіку
    Мета звіту — не «втопити» вас у даних, а дати ґрунт для прийняття управлінських рішень — що продовжуємо робити наступного місяця, де нарощуємо зусилля, а за якими напрямками треба згортати вкладення.
    прийшло і якої якості трафік залучено з кожного джерела. Якщо маємо дані про продажі (це можливо, якщо налаштувати відстеження електронної комерції в Google Analytics) — наводимо у звіті дані, скільки коштувало залучення кожної продажі з кожного каналу.
  18. Готуємо ТЗ для копірайтерів по статтях для сайту та всякими довідковими матеріалами, які там розміщуватимемо. Важливо враховувати, що нам треба не просто піднятися по позиціях, а й сформувати імідж експертного сайту, де можна про кожен важливий для нас товар дізнатися важливу користувачам/покупцям інформацію — для цього знадобиться багато текстів та їх грамотне структурування та публікація.
  19. З погляду маркетингу та економічної доцільності радимо, які канали залучення трафіку варто залучити та як це зробити.

Що не входить в ціну послуги SEO

Оплата за розміщення статей/посилань

За кожне розміщення статті треба платити сайтам мінімум від 10 до 25 дол. Усі такі витрати ми фіксуємо у окремому звіті. Ми нічого не заробляємо на цьому, у звіті наводимо саме собівартість таких посилань. В місяць в середньому виходить близько 200 дол.

Оплата копірайтерам

У суму за нашу роботу не входить плата копірайтеру (є надійна перевірена копірайтерка із помірними цінами та найвищою якістю) за тексти та статті для сайту та рерайти для зовнішнього розміщення.

Якщо у вас є свій перевірений копірайтер, можемо працювати з ним, якщо він пише якісні тексти. Теж в окремому звіті саме по собівартості наводимо за кожну статтю та текст дані.

В місяць в середньому виходить 150–200 дол.

Оплата програмістам

В нашу ціну входить створення переліку оптимізаційних правок (якщо порівнювати з тюнінгом двигуна — створення детального креслення тюнінгу двигуна), але необхідні сайту зміни (виготовлення тюнінгованого двигуна із старого) — оплачуються окремо. В нашу платню за роботу входить приймання роботи та контроль, щоб усе було зроблено правильно. І звіт про те, що зробили.

Які статті варто розміщувати для SEO

Варто продумати 2 рівні «прогрітості лідів» та писати саме для них, щоб, крім користі для пошукової оптимізації, статті приносили маркетингову користь.

Про «прогрітість лідів» є толкове відео про поділ цільової аудиторії на групи — там пані Katerina Kostereva розповідає, як вони поділили потенційних споживачів на декілька груп і через різні канали комунікації доставляють різний контент кожній групі. Там, щоправда, 5 груп та трохи інший поділ.

Ми ж пропонуємо трохи спростити цю ідею. Приймаємо за даність, що нам важливо охопити 2 цільові групи потенціальних клієнтів:

а) Новачки — ті, хто ще не замовляє подібне обладнання і лише обирає та вивчає — їм ми доносимо плюси цього обладнання взагалі, як воно допоможе заощаджувати у тривалій перспективі;

б) Досвічені користувачі — ті, хто користується чимось подібним, але трохи простішим і їм треба допомогти усвідомити, що замовляти треба у нас — цим людям даватимемо вигоди для них саме наших товарів, спираючись на характеристики товарів.

І саме для цих груп цільової аудиторії пишемо статті — з реальними відгуками про товари, досвідом використання та іншим практичним досвідом, який тільки знайдемо в інтернеті (ми пишемо ТЗ, копірайтер шукає і по нашому ТЗ готує статті).

Так само готуємо тексти для форумів і сайтів оголошень — щоб ті тексти, які ми розміщуватимемо в інтернеті для пошукового просування, допомагали й в маркетинговому сенсі.

Ціна нашої роботи по SEO

Ціна нашої роботи по пошуковій оптимізації сайту та його просуванню у пошукових системах — 680 дол/міс без встановлення на вашому сайті активного гіперпосилання на наш сайт, або 640 дол/міс — із встановленням посилання (в футері сайту, поруч з посиланням на розробників).

Передоплата 100%, якщо безготівкова оплата — +6,5% до суми за курсом верхньої планки Привату.

Можна замовити пів пакету SEO

Якщо ваша тематика не дуже конкурентна, ви можете замовити ½ пакету послуг по  SEO. Ми зробимо половину роботи, зазначеної в цьому описі. Вкладемо на посилання та тексти половину зазначених вище сум.

Деякі клієнти по SEO

Сінево®

Українська національна мережа медичних лабораторій, частина європейського медичного холдингу «Medicover»

Скарбниця®

Національна мережа ломбардів

японаХата®

Національна мережа суші-барів

На кінець просування сайту 72% запитів були на перших трьох місцях видачі. Довгий час у першій трійці результатів пошуку були 89% та більше запитів (61% запитів — Топ-1).

iLand®

Офіційний дилер Apple в Україні

Doktoram®

Iнтернет-магазин медичного одягу

Більшість технологічних рішень, які спрацювали, ще не є доступними для ринку створення та оптимізації сайтів, їх використовуємо тільки ми.

Ювелірна Карта

Ювелірний інтернет-магазин

IDT Diamonds

Офіційний дилер алмазної біржі Iзраіля

Can®

Iнтернет-магазин електроніки
SEO для інтернет-магазину Can.ua — добування на сайтах вендорів посилань на сайт Кену»

Приклад корисного для SEO посилання на Can.ua на сайті виробника

Завдяки цим посиланням довіра Google до сайту Can.ua значно зросла, потім зросли позиції у видачі Google, і як результат — збільшився безплатний трафік з пошукових систем.

 

 

 

Статті якої якості ми пишемо та розміщаємо для SEO

Зазвичай це експертні поради, як потенційному споживачу послуг або товарів нашого клієнта вирішити свої питання вибору. Коротко, толково та по суті.

Статті включають в себе підзаголовки декількох рівнів, марковані або нумеровані списки, врізки, 2-3 картинки з піпписами, гіперпосилання для просування, короткі абзаци, які легко читати або сканувати поглядом.

 

 

Зв'яжіться, будь ласка, з нами будь-яким зручним для вас способом і ви зможете отримати будь-яку необхідну вам додаткову інформацію та зробити замовлення.

Відправити запит