Просування сайтів у пошукових системах (SEO)
- Навіщо вам SEO?
- Етапність SEO
- Склад послуги SEO
- Що не входить в ціну послуги SEO
- Які статті варто розміщувати для SEO
- Ціна нашої роботи по SEO
- Деякі клієнти по SEO
- Статті якої якості ми пишемо та розміщаємо для SEO
Навіщо вам SEO?
Найнижча ціна залучення клієнтів порівняно з іншими каналами — результат роботи по SEO в довгій перспективі. Якщо вам потрібна значна частина ринку — тільки SEO зможе забезпечити таку велику кількість клієнтів з пошукових систем за ціною, що ввесь час зменшується. Оптимізований та просуненутий в першу трійку Google по важливим запитам сайт — забезпечує реальну конкурентну перевагу.
Етапність SEO
Перші 2 місяці: аналізуємо, чи всі можливості по оптимізації сайту під просування у пошукових системах та швидке завантаження реалізовані. Створюємо перелік оптимізаційних правок (надалі — «ПОП») — детальне техзавдання для програмістів, що саме і як саме по кожному фрагменту коду сайту треба покращити.
Перший місяць — головна сторінка та шаблони Категорій товарів.
Другий місяць — Картки товарів та інші сторінки, які варто оптимізувати.
Це важливо, бо добре оптимізований сайт одразу підіймається у видачі пошукових результатів, залучає більше безплатного цільового пошукового трафіку і оптимізований сайт можна надалі просунути зовнішніми посиланнями швидше та за менший кошт.
Після готовності «ПОП» — перевіряємо внесення правок програмістами, при потребі надаємо додаткові правки та працюємо над збільшенням числа посилань високої якості.
Ми можемо розтягнути створення переліку оптимізаційних правок на кілька дрібних шматків по місяцях, щоб одразу працювати й над збільшенням кількості посилань сайту.
Після внесення оптимізаційних правок (3 та наступні місяці роботи) — розміщуємо
Склад послуги SEO
- Аналізуємо стан оптимізації сайту під пошукові системи, знаходимо, що варто покращити.
- Аналізуємо стан оптимізації швидкості завантаження сайту, знаходимо, як можна пришвидшити завантаження сайту, адже швидкість завантаження покращує не тільки на досвід користувача та його задоволеність, але й суттєво впливає на позиції у пошукових системах, а отже — і на кількість залученого безплатного трафіку.
- Підбираємо широкий перелік важливих запитів (ключових слів) для розкрутки, вимірюємо кожен місяць позиції у пошукових системах по цих запитах.
- На кожен блок, який можна покращити, складаємо детальний опис в «ПОП».
- Аналізуємо посилання на сайт конкурентів і розробляємо стратегію здобуття корисних посилань, базовану на успішному досвіду конкурентів (дивіться, будь ласка, короткий опис результатів для інтернет-магазину Can® нижче). Щомісяця працюємо над тим, щоб отримати такі посилання.
- Готуємо копірайтеру детальні техзавдання на тексти — як для сайту: SEO-тексти, тексти Категорій, статті, тлумачення термінів і таке інше; так і для зовнішнього розміщення: рерайти статей.
- Готуємо до публікації статті та інші тексти як для розміщення на сайті, так і для зовнішнього розміщення (типографуємо, розмічаємо заголовки, підзаголовки, списки, врізки, підбираємо та оптимізуємо для швидкого завантаження зображення, прописуємо посилання і таке інше).
- Підбираємо сайти з максимальними показниками трасту для розміщення статей та посилань, організуємо розміщення там, відстежуємо коректність розміщення.
- Публікуємо кожен місяць 4–6 статей на сайті та 8–10 статей на сайтах новин, або профільних порталах.
- Публікуємо на дошках оголошень близько 100 оголошень щомісяця. Складаємо грамотний та читабельний текст для розміщення, щоб міняти шматки подекуди на змінні фрагменти — кожен опублікований текст має бути унікальним. Унікальні тексти оголошень краще працюють, ніж один текст на всіх дошках оголошень.
- Розміщуємо пости з посиланнями на форумах (15–20 штук щомісяця). Це корисно і для досягнення розмаїття типів посилань, і для залучення цільової аудиторії. Пишемо не «спамні» мініпости, за які їх ненавидять адміни — намагаємося писати корисні міністатті, щоб адміни не видаляли та не вважали нас спамерами, бо ми несемо користь людям.
- Розміщуємо інші типи посилань: у сервісах
запитань-відповідей , у профілях на форумах та різноманітних сервісах — 10–15 штук щомісяця. - Аналізуємо всі розміщені статті за допомогою декількох сервісів перевірки трасту сайтів, щоб з кількох джерел отримати дані, якої якості посилання ми отримали. Ми завжди це робимо при відборі кандидатів для розміщення статей, відсіваючи погані, але у звіт збираємо такі дані лише про розміщені статті.
- Перевіряємо, щоб пошукові системи проіндексували наші статті і
веб-майстри їх не видалили, виконуємо додаткові дії для індексації розміщених статей в пошукових системах. - Збираємо раз на місяць всю виконану роботу в короткий та детальний звіт, там же аналізуємо трафік з пошукових систем. У звіті: що зробили, які саме посилання і де розмістили, які позиції за ключовими словами на кінець місяця маємо, звідки скільки трафіку
прийшло і якої якості трафік залучено з кожного джерела. Якщо маємо дані про продажі (це можливо, якщо налаштувати відстеження електронної комерції в Google Analytics) — наводимо у звіті дані, скільки коштувало залучення кожної продажі з кожного каналу.
Мета звіту — не «втопити» вас у даних, а дати ґрунт для прийняття управлінських рішень — що продовжуємо робити наступного місяця, де нарощуємо зусилля, а за якими напрямками треба згортати вкладення.
- Готуємо ТЗ для копірайтерів по статтях для сайту та всякими довідковими матеріалами, які там розміщуватимемо. Важливо враховувати, що нам треба не просто піднятися по позиціях, а й сформувати імідж експертного сайту, де можна про кожен важливий для нас товар дізнатися важливу користувачам/покупцям інформацію — для цього знадобиться багато текстів та їх грамотне структурування та публікація.
- З погляду маркетингу та економічної доцільності радимо, які канали залучення трафіку варто залучити та як це зробити.
Раз на 4–6 місяців — змінюємо повністю текст, щоб просувати нові категорії товару, маркетингові активності, або просто доповнювати позиціювання компанії. До звіту виводимо спеціальний код із тексту оголошень, яким їх можна нагуглити.
Якщо є форуми по вашій темі — саме на них першими розміщуємо оголошення та домовляємося про публікацію статей.
Що не входить в ціну послуги SEO
Оплата за розміщення статей/посилань
За кожне розміщення статті треба платити сайтам мінімум від 10 до 25 дол. Усі такі витрати ми фіксуємо у окремому звіті. Ми нічого не заробляємо на цьому, у звіті наводимо саме собівартість таких посилань. В місяць в середньому виходить близько 200 дол.
Оплата копірайтерам
У суму за нашу роботу не входить плата копірайтеру (є надійна перевірена копірайтерка із помірними цінами та найвищою якістю) за тексти та статті для сайту та рерайти для зовнішнього розміщення.
Якщо у вас є свій перевірений копірайтер, можемо працювати з ним, якщо він пише якісні тексти. Теж в окремому звіті саме по собівартості наводимо за кожну статтю та текст дані.
В місяць в середньому виходить 150–200 дол.
Оплата програмістам
В нашу ціну входить створення переліку оптимізаційних правок (якщо порівнювати з тюнінгом двигуна — створення детального креслення тюнінгу двигуна), але необхідні сайту зміни (виготовлення тюнінгованого двигуна із старого) — оплачуються окремо. В нашу платню за роботу входить приймання роботи та контроль, щоб усе було зроблено правильно. І звіт про те, що зробили.
Які статті варто розміщувати для SEO
Варто продумати 2 рівні «прогрітості лідів» та писати саме для них, щоб, крім користі для пошукової оптимізації, статті приносили маркетингову користь.
Про «прогрітість лідів» є толкове відео про поділ цільової аудиторії на групи — там пані Katerina Kostereva розповідає, як вони поділили потенційних споживачів на декілька груп і через різні канали комунікації доставляють різний контент кожній групі. Там, щоправда, 5 груп та трохи інший поділ.
Ми ж пропонуємо трохи спростити цю ідею. Приймаємо за даність, що нам важливо охопити 2 цільові групи потенціальних клієнтів:
а) Новачки — ті, хто ще не замовляє подібне обладнання і лише обирає та вивчає — їм ми доносимо плюси цього обладнання взагалі, як воно допоможе заощаджувати у тривалій перспективі;
б) Досвічені користувачі — ті, хто користується чимось подібним, але трохи простішим і їм треба допомогти усвідомити, що замовляти треба у нас — цим людям даватимемо вигоди для них саме наших товарів, спираючись на характеристики товарів.
І саме для цих груп цільової аудиторії пишемо статті — з реальними відгуками про товари, досвідом використання та іншим практичним досвідом, який тільки знайдемо в інтернеті (ми пишемо ТЗ, копірайтер шукає і по нашому ТЗ готує статті).
Так само готуємо тексти для форумів і сайтів оголошень — щоб ті тексти, які ми розміщуватимемо в інтернеті для пошукового просування, допомагали й в маркетинговому сенсі.
Ціна нашої роботи по SEO
Ціна нашої роботи по пошуковій оптимізації сайту та його просуванню у пошукових системах — 680 дол/міс без встановлення на вашому сайті активного гіперпосилання на наш сайт, або 640 дол/міс — із встановленням посилання (в футері сайту, поруч з посиланням на розробників).
Передоплата 100%, якщо безготівкова оплата — +6,5% до суми за курсом верхньої планки Привату.
Можна замовити пів пакету SEO
Якщо ваша тематика не дуже конкурентна, ви можете замовити ½ пакету послуг по SEO. Ми зробимо половину роботи, зазначеної в цьому описі. Вкладемо на посилання та тексти половину зазначених вище сум.
Деякі клієнти по SEO
Сінево®
Українська національна мережа медичних лабораторій, частина європейського медичного холдингу «Medicover»
- 2007–2014 — створили сайт Сінево®, оптимізували під пошукові системи та просували із положення, коли сайт «пас задніх», а компанію ніхто не знав (3 відділення у Києві; слабкі позиції в пошуковиках; конкуренти впевнено домінують) до положення безумовного лідера галузі (141 відділення у Києві та по всій Україні станом на кінець 2014 року, перші позиції у пошуковиках по всіх цільових запитах, конкуренти — далеко позаду).
- 2011–2014 створили сайт Довідника Сінево® spravochnik.synevo.ua, потім — вдосконалену його версію. Оптимізували під пошукові системи, використовуючи формульну генерацію найважливіших для розкрутки фрагментів сайту. Залучення безплатного трафіку із пошуковиків виконується двома сайтами — основним сайтом Сінево® та Довідником для лікарів. Завдяки пошуковій оптимізації сайту Довідника — він без зовнішніх посилань входить в першу трійку результатів видачі Google.
- 2014 — виконали оптимізацію швидкості завантаження сайту Сінево® synevo.ua та впровадили адаптивний дизайн, щоб замовлення стало зручно робити зі смартфонів. Це дало різкий приріст безплатного пошукового трафіку.
Скарбниця®
Національна мережа ломбардів
- 2004–2009 — створили сайт, оптимізували під пошукові системи та просували його. Стартували з уразливого становища (3 відділення компанії, слабкі позиції в пошуковиках; конкуренти впевнено домінують). Підняли сайт та утримували на перших позиціях видачі пошукових систем, отримуючи максимальну кількість безплатного пошукового трафіку по темі ломбардного кредитування порівняно із іншими сайтами.
- 2009–2019 — оптимізували під пошукові системи створений іншою компанією новий сайт та надалі успішно просували його. Сайт мережі Скарбниця® і зараз є безумовним лідером пошуку — займає перші позиції у видачі пошукових систем по всій масі профільних запитів, залишаючи конкурентів далеко позаду.
японаХата®
Національна мережа суші-барів
- 2007–2011 — просували сайт національної мережі сети
суші-барів «японаХата»® yaponahata.com з моменту, коли у мережі було 3 відділення, а сайт по профільних запитах не входив до першої сотні результатів пошуку в Google, до моменту коли «японаХата»® стала лідером у пошукових системах (на той час у компанії біло вже 24 відділення).
На кінець просування сайту 72% запитів були на перших трьох місцях видачі. Довгий час у першій трійці результатів пошуку були 89% та більше запитів (61% запитів — Топ-1).
iLand®
Офіційний дилер Apple в Україні
- 2008–2012 — оптимізували та просували сайт store.iland.ua, поступово покращуючи його позиції у пошуковиках. Число відвідувачів інтернет-магазину iLand® з пошукових систем зросло більш ніж у 4 рази; сайт піднявся в Топ-10 пошукових систем за кількома тисячами цільових пошукових запитів.
Doktoram®
Iнтернет-магазин медичного одягу
- 2013 — створили та оптимізували для просування у пошуковиках сайт doktoram.com, завдяки чому він в перші 1–2 квартали після створення вийшов у трійку перших результатів пошукової видачі по всіх профільних запитах тільки завдяки внутрішній пошуковій оптимізації, зовсім без зовнішніх посилань.
Більшість технологічних рішень, які спрацювали, ще не є доступними для ринку створення та оптимізації сайтів, їх використовуємо тільки ми.
Ювелірна Карта
Ювелірний інтернет-магазин
- 2004–2009 — створили та просували першу версію сайту diamant.kiev.ua, поступово покращуючи її позиції у пошуковиках.
- 2009–2019 — розробили дизайн нового сайту (сайт створив
IT-відділ «Ювелірної Карти») та оптимізували під пошукові системи, успішно просували до 2019 року, піднявши його по абсолютній більшості широкого кола цільових запитів у першу трійку результатів пошукових систем. Зараз diamant.ua є одним із трьох лідерів українського пошукового ринку ювелірних магазинів.
IDT Diamonds
Офіційний дилер алмазної біржі Iзраіля
- 9.2017–10.2018 — оптимізували та просували сайт diamonds-israel.com, поступово покращуючи його позиції у пошуковиках. Завдяки нашому досвіду в просуванні сайтів ювелірної тематики з 2004 року, та власному ювелірному форуму Brillianty.net — результатом просування стала така статистика позицій (від загального числа пошукових запитів, з якими працювали):
Can®
Iнтернет-магазин електроніки
Приклад корисного для SEO посилання на Can.ua на сайті виробника
- 08.2016–01.2017 — просували сайт Can.ua, поступово покращуючи його позиції у пошуковиках.
- Окрім розповсюджених типів посилань, вклали значний час у отримання посилань із сайтів виробників електроніки, яку продавав Can®:
- перевірили 719 брендів всесвітньо відомих виробників електроніки зі списку товарів магазину Can® на наявність у них власних сайтів,
- знайшли 527 сайтів виробників, на які варто було спробувати домогтись встановлення посилання на інтернет-магазин Can®
- для кожного сайту відготували зображення логотипа Can.ua таких пропорцій, щоб на сайті виробника лого Can® было наведено максимально крупно,
- надіслали цим виробникам прохання поставити посилання на сайт, додавши посилання на їх вибірку товарів на сайті Can®, на яку треба встановити посилання, також додали готове зображення лого Can® для розміщення на сайті виробника,
- за допомогою таблиці фіксації результатів відслідкували по кожному запиту результат, а у разі його відсутності — звернулися ще раз,
- перевірили встановлені посилання, і якщо встановлення відбулося із помилками —надали правки та перевірили після їх внесення ще раз.
Завдяки цим посиланням довіра Google до сайту Can.ua значно зросла, потім зросли позиції у видачі Google, і як результат — збільшився безплатний трафік з пошукових систем.
Статті якої якості ми пишемо та розміщаємо для SEO
Зазвичай це експертні поради, як потенційному споживачу послуг або товарів нашого клієнта вирішити свої питання вибору. Коротко, толково та по суті.
Статті включають в себе підзаголовки декількох рівнів, марковані або нумеровані списки, врізки, 2-3 картинки з підписами, гіперпосилання для просування, короткі абзаци, які легко читати або сканувати поглядом.
- Вибираємо термоконтейнери для безпечної та зручної доставки – радять експерти normak.com.ua
- Поради щодо вибору професійного інвентаря для HoReCa
- Пластикові контейнери для відходів: вирішуємо важливі мікрологістичні задачі разом з «Нормак»
- Меламинові контейнери та блюда — альтернатива звичному посуду для HoReCa
- 7 порад по вибору баку для відходів в ресторан – поради від Normak.com.ua
- Контейнери із поліпропілену: 8 фактів від експертів «НОРМАК»
- Поради щодо вибору діамантів від фахівця з Ізраїлю
- Ломбарди: сумніви, факти та поради від «Скарбниці»
- Характеристики діаманту — як читати інформацію про камінь на бирці прикраси
- Як написати якісний SEO-текст — поради Slav.ua
- Топ-10 помилок при купівлі ювелірних виробів із золота
Зв'яжіться, будь ласка, з нами будь-яким зручним для вас способом і ви зможете отримати будь-яку необхідну вам додаткову інформацію та зробити замовлення.