LTV (Lifetime Value)
LTV (довічна цінність клієнта) — прибуток від клієнта за весь час співпраці з ним.
LTV допомагає визначити, скільки підприємство може витратити на залучення нового клієнта (САС) — LTV має бути меншим за CAC.
Навіщо потрібний LTV?
- вирахувати реальний ROI (повернення інвестицій від нового клієнта);
- утримати клієнта (вирощувати постійних клієнтів замість залучення нових, що у рази дорожче);
- покращити продуктивність (за рахунок підтримки постійних клієнтів).
Як порахувати?
LTV = S*C*P*t
Де:
(S) — середній чек,
(C) — середня кількість покупок на місяць,
(P) — прибутковість у відсотках від суми чека,
(t) — середній «час життя» клієнта (число місяців, які він купує продукт).