Net Promoter Score
NPS (індекс споживчої лояльності) — показує ступінь лояльності клієнта до вашої компанії, готовність порадити ваш продукт друзям або зробити повторну покупку.
Навіщо потрібний NPS?
- класифікувати клієнтів — знайти до кожного типу свій підхід, стимулюючи робити покупки та рекомендувати ваш продукт знайомим;
- працювати з конкурентами — якщо ваш NPS 73, а середній по галузі — 80, то вам ще потрібно багато доопрацювати;
- збільшувати прибуток — що вище NPS, то частіше клієнти купують у вас.
Як порахувати?
NPS = (N-K)/S*100
Де:
- (N) — число промоутерів (ті, хто активно купує та рекомендує ваш продукт);
- (К) — кількість критиків (невдоволені клієнти);
- (S) — кількість респондентів (задоволені, але байдужі клієнти).