Як збільшити охоплення в 𝕏 (Twitter) — основні фішки великого оновлення алгоритму (серпень 2023)
Нещодавно 𝕏 зробив величезні зміни в своєму алгоритмі. Експерт @tibo_maker витратив 20 годин, переглядаючи 13 160 рядків зміненого коду та зібрав важливі моменти, щоб ви могли швидше зростати як творець контенту на 𝕏:
1. 𝕏 не хоче показувати дублікати розмов у стрічці
Тому, коли ви відповідаєте ТА ретвітите, ваша відповідь буде більш пріоритетною для показу в стрічках інших, ніж ретвіт.
Відповіді > Ретвіт
2. 𝕏 хоче, щоб більше творців контенту вмикали підписки
Отже, якщо ви є творцем і у вас є платні підписки, то це просуватиме ваш контент.
Перемкніть свій тип облікового запису на «Creator» про всяк випадок, хоча в Україні ще не працює система монетизації Твіттера, на жаль.
3. 𝕏 тепер по-різному категоризує текстові пости та пости з зображенням
Твіти з зображенням отримуватимуть більше охоплення.
Тому використовуйте більше медіа у своїх постах та тредах.
3–4 зображення можуть збільшити ваше охоплення.
4. Твіти з відеоконтентом (довгоформатні, короткі та GIF-ки) отримали збільшення охоплення
Це хороший час спробувати короткі/довгі відео на 𝕏.
5. Лайки та ретвіти не обов’язкові для охоплення — за однієї умови
Якщо ви говорите саме про трендові та популярні теми — можна досягти значного охоплення і без лайків та ретвітів.
𝕏 просуває це в вкладці «Для вас».
6. Твіти, що згадують Ютуб, Iнстаграм, Фейсбук та інших "конкурентів" та мають зовнішні URL-адреси, отримали пониження в охопленні
Тому уникайте згадування конкурентів (ніяких посилань на відео в YouTube чи Instagram Reels).
Додавання посилань на інші твіти не зашкодить просуванню.
7. Два важливі часові проміжки для просування твiтів
Звичайний — 24 години.
Розширений — 48 годин.
Якщо ваш пост добре зарекомендує себе в перші 24 години, 𝕏 буде бустити його ще одну добу додатково, і пост охопить ще ширшу аудиторію.
8. Відповіді автора тепер мають ПОДВІЙНУ вагу звичайних відповідей у моделях оцінювання
Тому ваші відповіді на коментарі до вашого твiту збільшують охоплення.
Залучайте своїх підписників до коментарів!
9. Раніше пости охоплювали нову аудиторію, навіть якщо спочатку вони не отримували вподобайок від ваших підписників
Але 𝕏 стає суворішим.
Якщо у вас велика аудиторія (10К+), вам краще створювати контент, що сподобається/залучатиме ваших підписників.
Інакше він не досягне нової аудиторії.
10. Що отримало збільшення охоплення:
- Відповіді та взаємодія.
- Пости, що варті закладок.
- Пости на трендові та популярні теми.
- Контент з медіа (зображення, відео, GIF-ки).
- Твіти, що гарно "зайшли" і залишаються в стрічці довше (48 годин).
- Творці контенту (Creators) з платними підписками отримують збільшення охоплення.
11. Що отримало пониження в охопленні
- Зовнішній контент, як-от посилання на конкурентів, URL-адреси.
- Контент, який не резонує з вашими поточними підписниками.
- Ретвіти на публікаціях, які ви також прокоментували.
12. Що це означає для творців
- Постіть більше інтерактивного медіа (відео, зображення, GIF-ки). Тільки текстових постів зараз недостатньо.
- 𝕏 просуває обговорення, тому відповідайте більше. Але не намагайтеся обдурити алгоритм. Працює тільки аутентичність.
- Ввімкніть платні підписки для підвищення охоплення.
Джерело — матеріали спеціалістів @tibo_maker та @NFT_GOD: