У нас є щось для Вас! Або як правильно писати новини на сайт
Давайте визнаємо правду
Давайте чесно дивитися правді у вічі. У наших відвідувачів купа турбот. І найкрихітніші — для них набагато важливіші за всі наші новини.
Вихід у тому, щоб писати новини як «тексти що продають».
«Продаючими» називають тексти, функція яких — спонукати читача до негайної дії, вигідної автору. Зазвичай такі тексти «побудовані» за певною схемою — саме правильна послідовність певних акцентів і спонукає читача діяти у необхідному напрямку. Основна об’єднувальна риса таких текстів — вони апелюють до мрій і потреб самого читача, говорять про те, що саме йому важливо і потрібно.
Загальна тональність: ні мі-меседжу! Не розповідайте про себе, а відповідайте на невисловлене запитання читача «А що тут є для мене?». Зумієте говорити мовою вигод клієнта — він буде ваш. Ні — скотитеся до тих 99% сайтів, що самозакохано намагаються розповісти про себе клієнту, наполегливо ігноруючи повну відсутність інтересу.
Структура працюючого тексту новини
Можна вас на секунду?;)
Насамперед важливо заголовком привернути увагу клієнта. У заголовку має згадуватися якась вигода, яку клієнт отримує. Це дасть «кредит довіри» та інтерес до читання ще одного-двох речень.
Розпалюємо вогонь інтересу
Щоб вогонь інтересу не згас, у першому реченні знову згадуйте одну з вигод, яку клієнт отримає і далі описуйте її.
Ваші нові можливості
Далі можете розписувати конкретику новини. Знову ж таки, з погляду вигод клієнта. Наприклад, Ви починаєте продавати у кредит. Не пишіть: «Ми починаємо продавати в кредит». Краще: «З кредитом Вам доступний будь-який товар».
А є щось ще?
Обов’язково вкажіть усі додаткові вигоди. Наприклад, можливість сплачувати кредит через POS-термінали. Але, знову ж таки, не говоріть, будь ласка, про себе та банк. Забудьте, будь ласка, звичну «Сонячну систему», в якій магазин — «центр обертання» і все крутиться навколо нього (всі пропозиції будуються, виходячи з центру — магазину).
Погано: «Погашення кредиту можливе як у касі банку, так і в POS-терміналах» (занадто формально, знеособлено, про клієнта забули).
Будь ласка, звикніть до нової реальності. «Пуп Землі» — клієнт. Все крутиться довкола нього.
Добре: «Ви можете гасити кредит як у касах банку, так і в будь-якому зручному Вам POS-терміналі ПриватБанку» (клієнт — «пуп Землі», все крутиться навколо його вигод та його зручності).
Підіб’ємо проміжний підсумок: заголовок допоміг заволодіти увагою, забезпечив інтерес до читання перших рядків. Першою парою речень розширили «кредит уваги» на кілька абзаців. Розписали конкретику новини мовою вигод клієнта та його нових можливостей. Описали додаткові вигоди.
«Не бійся, я з тобой»
Тепер саме час спростувати кілька невисловлених заперечень.
Наприклад:
- «А раптом мені доведеться сильно переплатити за це?!»,
- «А раптом термін такого вигідного кредиту — лише перші 12 секунд, а далі — висока відсоткова ставка, що шокує?!»,
- «А раптом я не встигну погасити кредит за три місяці?!»,
- «А раптом для укладання договору мені треба буде їхати на край географії та чекати там у черзі тиждень?!»
і так далі…
Важливо «ніби ненароком» розбити ці заперечення. Бажано розвіяти всі основні побоювання клієнта — розчистити дорогу до прийняття рішення.
Зараз або ніколи!
Наступний етап: підштовхнути до негайної дії. Клієнт «розігрітий» і готовий. Якщо прогаяти цей момент, швидше за все, другого шансу так підготувати його вже не буде — вдруге він не читатиме новину.
Час! Закликайте до дії. І просіть діяти негайно.
Зараз саме та мить, коли в «інфо-просторі» клієнта — максимально сприятлива обстановка для укладання угоди. За кілька секунд його щось обов’язково відверне. І мить буде втрачена. Скажіть прямо, що треба зробити — не бійтеся. І кнопку здоровенну покладіть поряд.
Крупною кнопкою «сигнального яскравого кольору» — Call To Action (закликайте до дії). Ця кнопка — найважливіше місце сторінки. Це — Most Wanted Action (найбажаніша дія цієї сторінки — саме заради цієї кнопки ви все затіяли, якщо чесно сказати).
Ви ж не просто новину озвучити хотіли — Ви хотіли, щоб клієнт купував більше й частіше, коли кредит став доступним.
Дякуємо! Ви правильно вирішили
Підтримайте правильне рішення клієнта. Напишіть, чому рішення купити зараз — розумне та правильне і що клієнт отримає. Можна навіть в іншому трактуванні ті самі вигоди озвучити, які Ви вже описали. Краще двічі [трохи різними словами] про одне й те саме сказати, ніж мовчати в такий важливий момент. Адже частина клієнтів саме цієї миті наважилися купити [і перервали читання, натиснувши на CTA-кнопку], а частина — за «волосинку» від рішення. Допоможіть наважитися — «малюйте» щасливе майбутнє клієнта з Вашим товаром та описуйте його вигоди.
Останній шанс
Фініта ла комедія. Час з’явитися на сцені ще раз [так, так] CTA-кнопці (або, як мінімум, текстовому посиланні). Це для тих, хто не натиснув на першу кнопку.
Все;) Ви зробили все, що від Вас залежить — вітаю! Після такої гарної роботи можна бути спокійним.
Кого Ви могли переконати — переконали. А для решти — наступні тексти;)
Дякую, що знайшли час і дочитали до кінця!
З повагою, Слав Кривонос.
PS: Якщо ви знайшли щось корисне для себе, будь ласка, лайкніть цю сторінку, щоб ваші друзі теж могли зробити свої новини кориснішими! Заздалегідь дякую.