Текст на сайт: як не налажати з SEO, та таки продати продукт
Зміст тексту
Описуйте продукт з світу покупця
Не пишіть про характеристики, принаймні не починайте з них пропозиції. Напишіть краще про користь споживача, які він отримає від вашого товару. Як його життя стане кращим? Які проблеми вирішить ваш продукт?
Як увесь світ від цього виграє? :)
Не «У нашій пекарні — 28 видів випічки» — покупець не оперує терміном «Хочу з’їсти якийсь вид випічки».
Краще — «Свіжі хрусткі круасани з натуральною ваніллю чудово доповнять вашу ранкову каву — і весь світ засяє для вас яскравіше після цього!».
Робіть світ краще
Будьте романтиком, увімкніть «внутрішнього Дон Кіхота» і покажіть, як ваш продукт зробить світ кращим і чому. Покажіть у тексті ваші ідеали та цінності.
Не боріться за гаманець — намагайтеся завоювати серце споживача. Не бійтеся виділитися із сірої маси — покажіть гідний поваги характер вашого бренду.
Повністю розкривайте тему
Намагайтеся описати продукт енциклопедично.
Продаєте суші — напишіть, звідки виник термін, що так називалося раніше і що — зараз, які види бувають, в чому їхня корисність, дайте їх фото, наведіть відгуки, опишіть калорійність, склад і т.д.
Форма тексту
Не спаміть ключовиками
У тексті вже давно не потрібно спамити ключовими словами. Це швидше зашкодить.
Набагато важливіше дотримуватися властивій тематиці частоту згадувань різних слів (читайте: «здоровий глузд»). Пошуковики на великих масивах тексту навчилися розуміти, як часто якесь зі слів зазвичай зустрічається. Тому пишіть природно.
Використовуйте різні структурні елементи тексту
Важливо, щоб текст був багатий на різні структурні елементи:
- Заголовок,
- підзаголовки другого-третього рівнів,
- врізання,
- підписи до фото (відео, музики),
- ALT-описи картинок,
- марковані та нумеровані списки,
- короткі абзаци, що легко засвоюються,
- таблиці,
- виноски,
- посилання на інші сайти/сторінки на тему,
- «пояснення термінів» у вигляді окремих блоків або акронімів (підказок),
- список джерел чи літератури на тему тощо.
Так текст легше читати, та й пошукові системи цінують таку зручність для читача.
Безумовно, не в кожній темі можна задіяти всі ці структурні елементи тексту. Але які можна обов’язково використовуйте.
Використовуйте LSI-Запити
Визначення терміну «LSI-запит», поради, де їх шукати та чим вони корисні можна знайти за посиланням: https://slav.ua/.
Ще один тренд, крім структурного розмаїття елементів тексту — важливість використання додаткового тематичного набору слів, який притаманний певному пошуковому запиту (LSI-запитів). Щоб пошукач вважав текст максимально релевантним, постарайтеся використати в ньому (не виходячи за рамки природності) LSI-запити.
Пишіть переконливо з формулою «Тому що»
Людям нудно читати про характеристики товару. Опишіть на початку пропозиції вигоду, потім додайте вставку «бо» («бо», «через» тощо) і вже потім — характеристику. Вигода зацікавить читача, а характеристика доведе правдивість вигоди. Бінґо!
Портал Ліга.нет опублікував ряд цитат із цього невеликого начерку у своєму збірному матеріалі.Дякую, Ліга.ні!
Наприклад: «Наші круасани надовго наповнять вас енергією, тому що в них борошно з шести видів злаків».
Так характеристика «борошно із шести видів злаків» (вуглеводи засвоюються поступово) доведе вигоду — «надовго наповнять вас енергією». І вам віритимуть.