404-маркетинг
404-маркетинг — жартівлива назва нелогічних та неефективних «зливів бюджету», які відбуваються через невиконання (або неналежне виконання) будь-ким своїх обов’язків або через нестиковки між відділами або фахівцями. Також причиною 404-маркетингу може бути банальна відсутність будь-яких KPI та контролю за витрачанням ресурсів.
Деякі приклади онлайнового 404-маркетингу:
- банерна реклама вже запущена, а відвідувач потрапляє на заглушку замість сайту і там йому повідомляють, що сайт лише готується до запуску;
- контекстна реклама ведеться, але відвідувач потрапляє на так звану 404 сторінку (сторінку повідомлення про помилку);
- контекстна реклама лізе з усіх прасок, але користувач потрапляє на сторінку з повідомленням, що товару немає;
- через погано налаштований список мінус-слів рекламні оголошення демонструються за абсолютно нецільовими запитами.
Свою назву 404-маркетинг отримав завдяки коду відповіді сервера 404 який відповідає за передачу повідомлення про помилку.
Деякі приклади офлайнового 404-маркетингу:
- реклама по ТБ йде, а товар у магазини не завезли;
- листівки про відкриття магазину поширюються, а магазин закритий;
- акція широко розрекламована, а кол-центр та продавці про неї не знають;
- і тому подібне.