CRR (Customer Retention Rate)
Customer retention rate (коефіцієнт утримання клієнта) показує, який % користувачів продовжує купувати ваші товари/послуги без урахування нових клієнтів.
Навіщо потрібний Retention rate?
- ви розумієте, наскільки задоволені клієнти вашим продуктом;
- прогнозуєте кількість клієнтів у майбутньому;
- визначаєте продуктивність підприємства;
- виявляєте проблеми у службі роботи з клієнтами.
Як порахувати?
CRR = ((E-N)/S)*100
Де:
- (Е) — кількість клієнтів на кінець періоду;
- (N) — кількість нових клієнтів, придбаних за період;
- (S) — кількість клієнтів на початок періоду.
Врахуйте, будь ласка! Формула не підходить для підрахунку тривалих періодів — результати будуть загальними та помилковими.