Кото-маркетинг
Ко́то-маркетинг — публікація в соцмережах зворушливих (так званих «няшних») фотографій котиків та інших тварин (часто дитинчат), а також будь-яких фотографій із забавними сюжетами, що не мають зв’язку з товарами/послугами компанії.
Якщо котомаркетинг здійснюється свідомо, найчастіше він може мати метою:
- розвагу аудиторії,
- нарощування числа передплатників,
- невеликий вірусний ефект.
Принцип роботи кото-маркетингу: фото подобаються аудиторії, читачі натискають «Like» та «Share» і таким чином забезпечують збільшення охоплення аудиторії.
Котомаркетинг може здійснюватися і без будь-яких конкретних цілей, якщо просування в соцмережі виконується без будь-яких обумовлених KPI, або якщо як KPI обрано збільшення кількості учасників групи (навіть ніяк не зацікавлених у товарах/послугах компанії).