You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Реанімаційний лист

В E-mail-маркетингу реанімаційними листами називають особливий тип листів, які надсилаються передплатникам після тривалих перерв у розсилці, під час яких передплатники могли втратити інтерес до розсилки або взагалі забути, що вони підписувалися на ваше розсилання.

Також реанімаційним листом називають перший лист розсилки, що надсилається після тривалого періоду збору бази.

Мета реанімаційних листів — відновити інтерес передплатників до вашої розсилки, нагадати, що вони на неї підписувалися. Також реанімаційними можуть називати листи, що надсилаються покупцеві, якщо після першого замовлення настала така тривала перерва, що, ймовірно, цей клієнт більше не має наміру у вас купувати. У такому разі, щоб «реанімувати» його як покупця, відправляють реанімаційний лист.

Таким чином, метою реанімаційних листів є «реанімація» передплатника чи покупця.