You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Високочастотний запит

Високочастотний запит — запит, який запитують у пошукових системах дуже часто. Для різних тематик сайтів кількість запитів на місяць, на підставі якого запит можна назвати високочастотним, відрізняється. За одними тематиками для просування — понад 1 тис. запитів на місяць; на інші тематики — від 200–300 запитів

Пошукове просування за високочастотними запитами має свої плюси та мінуси. Серед плюсів варто назвати великий обсяг трафіку з пошукових систем, який можна залучити на сайт при успішному просуванні в Топ пошуковій видачі пошукових систем за високочастотними запитами. Серед мінусів — низька конвертація трафіку в замовлення/купівлі (низька монетизованість трафіку).

Професіонали пошукового просування віддають перевагу просуванню за середньочастотними та низькочастотними запитами «що продають» (транзакційними), оскільки, по-перше, конкурентність за такими запитами нижча, по-друге — трафік з пошукових систем, що залучається на сайт за середньочастотними та низькочастотними транзакційними запитами, монетизується. (Конвертується в замовлення/покупки) значно успішніше.