Питання: Які показники ефективності ви використовуєте та в якому обсязі?
Відповідь:
До яких результатів ми йдемо?
Ваші продажі — найважливіший для нас результат. Саме на нього націлена наша робота. Саме ваш продаж дає вам кошти для вкладень у рекламу, яку ведемо ми.
Але чи відбудеться продаж, залежить не тільки від нас. Тому ви можете розраховувати на ряд додаткових результатів, крім продажів, настання яких пов’язане безпосередньо з нашою компанією.
Аудит сайту та виробка переліку оптимізаційних правок
Результат перших двох місяців нашої роботи з сайтом:
- Виконано аудит, створено звіт про аудит сайту. Складові аудиту: технічний, юзабіліті, SEO, SMM, контентний, аудит попиту на інформацію, аналіз конкурентів;
- створено Перелік оптимізаційних правок — детальна інструкція для програмістів із перетворення сайту на стан «Оптимізований для продавців у пошукових системах»;
- протягом першого місяця створено першу половину Переліку оптимізаційних правок — зміни до головної сторінки та основних шаблонів сторінок. Друга частина Переліку включає редагування в інші шаблони і ряд кінцевих сторінок.
Внесення оптимізаційних правок, початок просування
Результати третього місяця: (з цього місяця починаються зовнішні активності з реклами/просування сайту та залучення аудиторії)
- Внесено та перевірено оптимізаційні правки. З цього моменту сайт оптимізований і придатний для успішного просування;
- розміщено рекламу/посилання/статті.
Просування сайту
Результати наступних місяців:
- Показники якості вхідного трафіку;
- кількісні дані про розміщення.